dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Vaculčíková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47132
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je přiblížení využití biometrické a neuromarketingové vyzkumné metody k ovlivnění spotřebního chování spotřebitelů generace X, Y a Z. Teoretická část práce vymezuje problematiku neuromarketingu, biometrické a neuromarketingové metody, spotřebního chování, emocí a rozhodovacího procesu spotřebitele. Praktická část práce se věnuje experimentu k ovlivnění výběru kávového produktu a porovnání vědomé a nevědomé volby spotřebitelů generace X, Y a Z. Na základě výsledků praktické části je navrhnuta v poslední části práce kampaň pro zvýšení povědomí spotřebitelů generace Z o výrobku Popradské kávy v České a Slovenské republice. |
|
dc.format |
104 s. (132 041) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neuromarketing
|
cs |
dc.subject |
spotřební chování
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
Jacobs
|
cs |
dc.subject |
Nescafé
|
cs |
dc.subject |
Popradská kava
|
cs |
dc.subject |
Neuromarketing
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
emotion
|
en |
dc.subject |
Jacobs
|
en |
dc.subject |
Nescafe
|
en |
dc.subject |
Popradska kava
|
en |
dc.title |
Neuromarketing a spotřební chování |
|
dc.title.alternative |
Neuromarketing and Consumer Behavior |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis aims to approach biometric and neuromarketing research methods in order to influence the consumer's behavior of consumers generations X, Y, and Z. The theoretical part defines neuromarketing, biometric and neuromarketing research methods, consumer behavior, emotions, and consumer decision-making process. The practical part of the thesis is devoted to an experiment to influence the choice of a coffee product and to compare the conscious and unconscious choice of a coffee product of the generations X, Y, and Z. Based on the results of the practical part, a campaign is proposed in the last part of the thesis, in order to increase the awareness of the product of Popradska kava in the Czech and Slovak Republics between the consumers of generation Z. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59350
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|