Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar |
Author: |
Bártek, Filip
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá pivovarnictvím, pivním průmyslem a možnosti vstupu malého pivovaru na komerční trh. V teoretické práci je zmapovaná historie piva a pivovarnictví. Teoretická část také krátce vyjasňuje pojmy marketing a marketingová komunikace ze kte- rých vyplývá komunikační strategie. Cílem diplomové práce je zjistit postoj české veřejnosti k pivu, pivovarům a ke vstupu no- vých pivovarů na trh. Dílčím cílem je také zjistit, jaký komunikační mix v případě vstupu nového pivovaru na trh je vhodný. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47140
|
Date:
|
2021-01-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
Fx
59358
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account