Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Bártek, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:52Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47140
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá pivovarnictvím, pivním průmyslem a možnosti vstupu malého pivovaru na komerční trh. V teoretické práci je zmapovaná historie piva a pivovarnictví. Teoretická část také krátce vyjasňuje pojmy marketing a marketingová komunikace ze kte- rých vyplývá komunikační strategie. Cílem diplomové práce je zjistit postoj české veřejnosti k pivu, pivovarům a ke vstupu no- vých pivovarů na trh. Dílčím cílem je také zjistit, jaký komunikační mix v případě vstupu nového pivovaru na trh je vhodný. |
|
dc.format |
87 s. (120 703 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pivo
|
cs |
dc.subject |
pivovar
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
obchodní strategie
|
cs |
dc.subject |
beer
|
en |
dc.subject |
brewery
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication stratégy
|
en |
dc.subject |
business strategy
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie pro nově vzniklý minipivovar |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy for a Newly Established Mini-brewery |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the brewing industry, the beer industry and the possibilities of a small brewery entering the commercial market. The theoretical work maps the history of beer and brewing. The theoretical part also briefly clarifies the concepts of marketing and marketing communication from which the communication strategy follows. The aim of the diploma thesis is to find out the attitude of the Czech public towards beer, breweries and the entry of new breweries into the market. A partial goal is also to find out which communication mix is suitable in the case of a new brewery entering the market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59358
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account