Marketingová kampaň České federace potravinových bank
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Mráčková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47163
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce s názvem Marketingová kampaň České federace potravinových bank se věnuje v rámci sociálního marketingu přední aktivitě federace, a tou je provoz potravinových bank. V jednotlivých kapitolách teoretické části se práce zabývá na základě literární rešerše obecnými definicemi a historií, nimiž seznamuje terminologií a základními pojmy neziskového sektoru, sociálního marketingu a sociální reklamy, které se celkově vztahují k tomuto tématu. Metodou výzkumu byla zvolena případová studie. Cílem studie je zhodnotit použité nástroje sociálního marketingu a přinést ucelené informace o problematice potravinové pomoci a projektu potravinových bank v boji proti chudobě, které mohou přispět k pochopení významu této pomoci. |
|
dc.format |
81s. (114 849 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
potravinová pomoc
|
cs |
dc.subject |
potravinové banky
|
cs |
dc.subject |
případová studie
|
cs |
dc.subject |
Národní sbírka potravin
|
cs |
dc.subject |
Potravinová sbírka
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
non-profit organisations
|
en |
dc.subject |
food aid
|
en |
dc.subject |
food banks
|
en |
dc.subject |
case study
|
en |
dc.subject |
National Food Collection
|
en |
dc.subject |
Food Collection
|
en |
dc.title |
Marketingová kampaň České federace potravinových bank |
|
dc.title.alternative |
Marketing Campaign of the Czech Federation of Food Banks |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis entitled Marketing Campaign of the Czech Federation of Food Banks is devoted to the leading activity of the Federation in the context of social marketing, namely the operation of food banks. In each chapter of the theoretical section, the thesis deals, on the basis of a literary research, with general definitions and histories, by which it introduces terminology and basic notions of the non-profit sector, social marketing and social advertising, which are generally related to this topic. A case study was chosen as a method of research. The aim of the study is ti evaluate the social marketing tools used and to provide comprehensive information on food aid issues and the food bank antipoverty project, which can contribute to understanding the importance of this assistance. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59389
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account