Marketingová kampaň České federace potravinových bank

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová kampaň České federace potravinových bank

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Mráčková, Marcela
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47163
dc.description.abstract Diplomová práce s názvem Marketingová kampaň České federace potravinových bank se věnuje v rámci sociálního marketingu přední aktivitě federace, a tou je provoz potravinových bank. V jednotlivých kapitolách teoretické části se práce zabývá na základě literární rešerše obecnými definicemi a historií, nimiž seznamuje terminologií a základními pojmy neziskového sektoru, sociálního marketingu a sociální reklamy, které se celkově vztahují k tomuto tématu. Metodou výzkumu byla zvolena případová studie. Cílem studie je zhodnotit použité nástroje sociálního marketingu a přinést ucelené informace o problematice potravinové pomoci a projektu potravinových bank v boji proti chudobě, které mohou přispět k pochopení významu této pomoci.
dc.format 81s. (114 849 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject neziskové organizace cs
dc.subject potravinová pomoc cs
dc.subject potravinové banky cs
dc.subject případová studie cs
dc.subject Národní sbírka potravin cs
dc.subject Potravinová sbírka cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject non-profit organisations en
dc.subject food aid en
dc.subject food banks en
dc.subject case study en
dc.subject National Food Collection en
dc.subject Food Collection en
dc.title Marketingová kampaň České federace potravinových bank
dc.title.alternative Marketing Campaign of the Czech Federation of Food Banks
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The thesis entitled Marketing Campaign of the Czech Federation of Food Banks is devoted to the leading activity of the Federation in the context of social marketing, namely the operation of food banks. In each chapter of the theoretical section, the thesis deals, on the basis of a literary research, with general definitions and histories, by which it introduces terminology and basic notions of the non-profit sector, social marketing and social advertising, which are generally related to this topic. A case study was chosen as a method of research. The aim of the study is ti evaluate the social marketing tools used and to provide comprehensive information on food aid issues and the food bank antipoverty project, which can contribute to understanding the importance of this assistance.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59389
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
mráčková_2021_dp.pdf 6.239Mb PDF View/Open None
mráčková_2021_op.pdf 536.5Kb PDF View/Open None
mráčková_2021_vp.doc 153Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account