Budování značky v digitálním prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Plecová, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:53Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47165
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na budování značky OXALIS v digitálním prostředí. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje teoretická východiska pro strategii budování značky, její řízení a konkurenceschopnost. Praktická část obsahuje představení společnosti, analyzuje současnou brandingovou strategii, vyhodnocuje kvalitativní výzkum, jehož výsledkem je stanovení positioningu značky. Dále odhaluje možné faktory oslabující značku a navrhuje řešení pro budování značky v digitálním prostředí směřující k jejímu posílení. Projektová část je věnována návrhu komunikační marketingové strategie při využití online kanálů a nástrojů. Závěr je sumarizací získaných teoretických informací a jejich aplikace v části praktické a projektové. |
|
dc.format |
88 s. (150 088 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
budování značky
|
cs |
dc.subject |
prvky značky
|
cs |
dc.subject |
poslání a vize značky
|
cs |
dc.subject |
identita značky
|
cs |
dc.subject |
řízení značky
|
cs |
dc.subject |
digitální branding
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
nástroje pro budování značky
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenční strategie
|
cs |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
brand building
|
en |
dc.subject |
brand elements
|
en |
dc.subject |
brand mission and vision
|
en |
dc.subject |
brand identity
|
en |
dc.subject |
brand management
|
en |
dc.subject |
digital branding
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
tools of brand building
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
competition strategies
|
en |
dc.title |
Budování značky v digitálním prostředí |
|
dc.title.alternative |
Brand Building in the Digital Environment |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on building the OXALIS brand in a digital environment. Thesis is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis for the brand building strategy, its management and competitiveness. The practical part contains the introduction of the company, analyzes the current branding strategy, and evaluates qualitative research, which resulted in the determination of brand positioning. It also reveals possible factors that weaken the brand and suggests solutions for brand building in digital environment aimed at strengthening it. The project part is devoted to the design of a communication marketing strategy using online channels and tools. The conclusion is a summary of the acquired theoretical information and their application in the practical and project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59392
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account