Budování značky v digitálním prostředí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování značky v digitálním prostředí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Plecová, Aneta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:53Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47165
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na budování značky OXALIS v digitálním prostředí. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část vymezuje teoretická východiska pro strategii budování značky, její řízení a konkurenceschopnost. Praktická část obsahuje představení společnosti, analyzuje současnou brandingovou strategii, vyhodnocuje kvalitativní výzkum, jehož výsledkem je stanovení positioningu značky. Dále odhaluje možné faktory oslabující značku a navrhuje řešení pro budování značky v digitálním prostředí směřující k jejímu posílení. Projektová část je věnována návrhu komunikační marketingové strategie při využití online kanálů a nástrojů. Závěr je sumarizací získaných teoretických informací a jejich aplikace v části praktické a projektové.
dc.format 88 s. (150 088 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject branding cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject poslání a vize značky cs
dc.subject identita značky cs
dc.subject řízení značky cs
dc.subject digitální branding cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject nástroje pro budování značky cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject konkurenční strategie cs
dc.subject branding en
dc.subject brand building en
dc.subject brand elements en
dc.subject brand mission and vision en
dc.subject brand identity en
dc.subject brand management en
dc.subject digital branding en
dc.subject digital marketing en
dc.subject tools of brand building en
dc.subject competition en
dc.subject competition strategies en
dc.title Budování značky v digitálním prostředí
dc.title.alternative Brand Building in the Digital Environment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2021-05-26
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on building the OXALIS brand in a digital environment. Thesis is divided into three parts. The theoretical part defines the theoretical basis for the brand building strategy, its management and competitiveness. The practical part contains the introduction of the company, analyzes the current branding strategy, and evaluates qualitative research, which resulted in the determination of brand positioning. It also reveals possible factors that weaken the brand and suggests solutions for brand building in digital environment aimed at strengthening it. The project part is devoted to the design of a communication marketing strategy using online channels and tools. The conclusion is a summary of the acquired theoretical information and their application in the practical and project part.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59392
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
plecová_2021_dp.pdf 3.407Mb PDF View/Open None
plecová_2021_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
plecová_2021_vp.pdf 142.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account