Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Hubáček, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-16T02:34:31Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:19Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4733
dc.description.abstract V první části své diplomové práce zpracovávám informace získané z odborné literatury, časopisů a ze zdrojů na internetu. Zaměřuji se na definici pojmu CRM, na popis jeho jednotlivých částí a současné trendy v používání CRM a jeho možné přínosy. Popisuji jednotlivé kroky při implementaci systémů do podniků a uvádím výhody a nevýhody zavádění systému. V analytické části představuji společnost Autokom, spol. s r.o., její historii a vývoj s popisem a změnou zaměření společnosti během její existence s ohledem na požadavky zákazníků a snahou společnosti o dlouhodobý rozvoj. To vše pro udržení konkurenceschopnosti a posílení pozice na trhu v regionu. Stěžejní částí diplomové práce je vypracování projektu zavádění prvků CRM. Jedná se zejména o zavedení informačního systému CRM včetně výběru, pořízení a implementace vhodného softwarového produktu pro zlepšení komunikace se zákazníky prostřednictvím jednotné firemní databáze. Dalšími zaváděnými prvky pro zvýšení kvality vztahu se zákazníkem bude systém vzdělávání zaměstnanců a také segmentace zákazníků jejíž součástí je rozdělení zákazníků do skupin podle předem stanovených kritérií a přidělení odpovědnosti pracovníků managementu za jednotlivé skupiny zákazníků. Navazujícím prvkem je kvalitní telefonická komunikace se zákazníky, která bude zároveň nejviditelnějším prvkem v novém stylu budování vztahu se zákazníky a bude se uskutečňovat pomocí call centra. Závěrem projekt podrobím rizikové a nákladové analýze připojím popis časového harmonogramu postupné implementace jednotlivých prvků. cs
dc.format 91 s., 3 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 4313490 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject Informační systém cs
dc.subject CRM cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject obchodní dovednosti cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject call centrum cs
dc.subject Information system en
dc.subject CRM en
dc.subject education process en
dc.subject communication en
dc.subject businnes skills en
dc.subject customer segmentation en
dc.subject call centrum en
dc.title Zavádění prvků CRM do AUTOKOM, spol. s r. o. cs
dc.title.alternative The CRM elements implementation in the Autokom, spol. s r. o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Halíček, František
dc.date.accepted 2007-06-04
dc.description.abstract-translated In my dissertation's first part I analyse IT literature, magazines Internet resources information. First I target the CRM general concept definition, CRM part's description and actual trends in CRM usage and its benefits. I describe CRM systems implementation steps in the companies and mention the main advantages and disavantages. In the analytical part I present Autokom company, its history, progress and devolopment, company focus changes during its existence with a view to customer's requests respects. All in aspects of pursuit of long-term business development to achieve competitive advantages and strengthening of region's market position. CRM element implementation project is the main part of my thesis. It deals especially about CRM information system implementation include choice, purchase and installation of suitable software product for improving communication with customers through unified company database. Education system will be another step to improving of customer relationship's qualities. I mention the customers segmentation (customers divisiveness according to predefine criteria) and management responsibility delegation for each group of customers. Last but not least element is good-class call communication with customers - call center, which will be the most visible element in a new style of building customers relationships management. In the end of the project I realize hard operation and cost study and I present the implementation schedule of single CRM elements en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6420
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hubáček_2007_dp.pdfBlocked 4.113Mb PDF View/Open
hubáček_2007_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
hubáček_2007_op.doc 855.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account