Projekt optimalizace digitálního marketingu ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Klenotič, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:08Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47477
|
|
dc.description.abstract |
Subjektem diplomové práce je e-shop Podomácku.eu a tvorba komunikační strategie, kte-rou tento e-shop bude moci implementovat do své marketingové strategie. Absence aktivit v digitálním prostředí je motivací proč tuto práci realizovat a poskytnout tak podniku uži-tečnou pomoc. Teoretická část se věnuje především formulaci východisek a popisem pro-středí digitálního marketingu. Praktická část představuje konkrétní části nové komunikační strategie tohoto podniku. |
|
dc.format |
112 s. (151 273 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
e-commerce
|
cs |
dc.subject |
Digital marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
e-commerce
|
en |
dc.title |
Projekt optimalizace digitálního marketingu ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Project of Digital Marketing Optimization in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dvorský, Ján |
|
dc.date.accepted |
2020-07-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this thesis is a formulation of communication strategy for a specific e-shop (Po-domacku.eu), which can be implemented into its marketing strategy. Absence of any digital marketing activities is the motivation for this thesis. Theoretical part is concerned with for-mulation of viewpoints and assumptions of digital marketing environment. Practical part is then dedicated to present factual parts of new communication strategy. We believe that the findings of the thesis will be beneficial to the business. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52613
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-06-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account