Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry |
Author: |
Zlámal, Tomáš
|
Advisor: |
Hruda, Pavel
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je představit proces tvorby zvukové složky počítačových her. Tato díla představují nová úskalí a kreativní možnosti, na které práce nahlíží z pohledu zvukového mistra. Hlavní pozornost věnuje možným tvůrčím přístupům k jednotlivým složkám zvukové dramaturgie. K naplnění svého cíle práce využívá především poznatků ze studie Asociace českých herních vývojářů, knihy Giny Zdanowicz a Spencera Bambricka, či Andyho Farnella. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47738
|
Date:
|
2019-12-13 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Audiovize |
Discipline:
|
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
Grade for thesis and defense:
|
C
54017
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account