Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hruda, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Zlámal, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:20Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:20Z |
|
dc.date.issued |
2019-12-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47738
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je představit proces tvorby zvukové složky počítačových her. Tato díla představují nová úskalí a kreativní možnosti, na které práce nahlíží z pohledu zvukového mistra. Hlavní pozornost věnuje možným tvůrčím přístupům k jednotlivým složkám zvukové dramaturgie. K naplnění svého cíle práce využívá především poznatků ze studie Asociace českých herních vývojářů, knihy Giny Zdanowicz a Spencera Bambricka, či Andyho Farnella. |
|
dc.format |
40 s. (55 265) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
počítačové hry
|
cs |
dc.subject |
implementace
|
cs |
dc.subject |
zvuková skladba
|
cs |
dc.subject |
adaptivní hudba
|
cs |
dc.subject |
Wwise
|
cs |
dc.subject |
FMOD
|
cs |
dc.subject |
videogames
|
en |
dc.subject |
implementation
|
en |
dc.subject |
sound design
|
en |
dc.subject |
adaptive music
|
en |
dc.subject |
Wwise
|
en |
dc.subject |
FMOD
|
en |
dc.title |
Tvorba adaptivní zvukové složky pro videohry |
|
dc.title.alternative |
Creating Adaptive Sound for Videogames |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vrtěl, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of this bachelor thesis is to introduce the creative process of making sound for video games. Videogames introduce a brand new problems and creative upportunities that are further examined by this thesis from the point of view of sound designer. The main focus is devoted to possible creative approaches in the process of creation of individual parts of the sound dramaturgy. To achieve this goal the thesis uses mainly material form the study of game industry in Czech Republic by Asociace českých herních vývojářů, the book from Gina Zdanowicz and Spencer Bambrick, as well as Andy Farmell. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Sound Editing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.identifier.stag |
54017
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account