Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání
Show full item record
No preview available
Title:
|
Přesvědčení učitele mateřské školy o využití badatelských strategií vzdělávání |
Author: |
Kujová, Gabriela
|
Advisor: |
Wiegerová, Adriana
|
Abstract:
|
Předkládaná diplomová práce pojednává o problematice konceptu přesvědčení učitele mateřské školy v návaznosti na využití badatelsky orientovaného vzdělávání. V práci bylo provedeno výzkumné šetření pomocí participačního pozorování a doplněno obsahovou analýzou třídních vzdělávací programů vybraných mateřských škol. Empirická data jsou zaměřena na samotný výzkum v oblasti předškolního vzdělávání a jeho hlavním cílem bylo zjistit, jak a proč učitelky v mateřské škole (ne)pracují s badatelsky orientovaným vzděláváním. Do výzkumu se zapojily vybrané mateřské školy. Výsledky přinesly zjištění, které jsou předkládány v závěru práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47766
|
Date:
|
2019-10-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav školní pedagogiky |
Discipline:
|
Pedagogika předškolního věku |
Grade for thesis and defense:
|
E
54054
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account