Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.
Author: Věntusová, Romana
Advisor: Chovancová, Miloslava
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá oblastí marketingové komunikace se zaměřením na sociální marketing. Cílem práce bylo inovovat marketingovou komunikační strategii společnosti EKO-KOM, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše k danému tématu, která využila poznatky české i zahraniční odborné literatury. V praktické části byla za pomocí analytických metod a technik vypracována analýza stávajícího stavu marketingové komunikační strategie. Na základě výsledků provedených analýz byl v závěru práce vypracován konkrétní projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s., který byl zaměřen na dosažení vyšší míry informovanosti mladé generace v otázkách nakládání s odpady. Výsledný projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/48406
Date: 2020-01-06
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing, specializace Design management
Grade for thesis and defense: A 55035


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
věntusová_2020_dp.pdf 3.902Mb PDF View/Open None
věntusová_2020_op.docx 24.66Kb Unknown View/Open None
věntusová_2020_vp.docx 25.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account