dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Věntusová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:48Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48406
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá oblastí marketingové komunikace se zaměřením na sociální marketing. Cílem práce bylo inovovat marketingovou komunikační strategii společnosti EKO-KOM, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše k danému tématu, která využila poznatky české i zahraniční odborné literatury. V praktické části byla za pomocí analytických metod a technik vypracována analýza stávajícího stavu marketingové komunikační strategie. Na základě výsledků provedených analýz byl v závěru práce vypracován konkrétní projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s., který byl zaměřen na dosažení vyšší míry informovanosti mladé generace v otázkách nakládání s odpady. Výsledný projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
106 s. (144 229 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
EKO-KOM
|
cs |
dc.subject |
třídění odpadu
|
cs |
dc.subject |
osvěta
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
EKO-KOM
|
en |
dc.subject |
waste sorting
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s. |
|
dc.title.alternative |
Project of Innovation Marketing Communication Strategy of EKO-KOM, a.s. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2020-07-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on the field of marketing communication, especially on the social marketing. The goal of this work was to inovate marketing communication strategy of the EKO-KOM, a.s. company. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary research which used both czech and foreign professional literature sources was done. In the practical part, an analysis of the current state of marketing communication strategy was developed using analytical methods and techniques. Based on the results of the analyses a specific project of innovation of the marketing communication strategy of the company EKO-KOM, a.s. was developed at the end of the work. This project was focused on achieving a higher level of awareness of the young generation in the waste management issues. The final project was subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55035
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|