Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Věntusová, Romana
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:48Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:48Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48406
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá oblastí marketingové komunikace se zaměřením na sociální marketing. Cílem práce bylo inovovat marketingovou komunikační strategii společnosti EKO-KOM, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla zpracována literární rešerše k danému tématu, která využila poznatky české i zahraniční odborné literatury. V praktické části byla za pomocí analytických metod a technik vypracována analýza stávajícího stavu marketingové komunikační strategie. Na základě výsledků provedených analýz byl v závěru práce vypracován konkrétní projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s., který byl zaměřen na dosažení vyšší míry informovanosti mladé generace v otázkách nakládání s odpady. Výsledný projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 106 s. (144 229 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject EKO-KOM cs
dc.subject třídění odpadu cs
dc.subject osvěta cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject social marketing en
dc.subject EKO-KOM en
dc.subject waste sorting en
dc.subject education en
dc.title Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.
dc.title.alternative Project of Innovation Marketing Communication Strategy of EKO-KOM, a.s.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2020-07-08
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on the field of marketing communication, especially on the social marketing. The goal of this work was to inovate marketing communication strategy of the EKO-KOM, a.s. company. The work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, a literary research which used both czech and foreign professional literature sources was done. In the practical part, an analysis of the current state of marketing communication strategy was developed using analytical methods and techniques. Based on the results of the analyses a specific project of innovation of the marketing communication strategy of the company EKO-KOM, a.s. was developed at the end of the work. This project was focused on achieving a higher level of awareness of the young generation in the waste management issues. The final project was subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55035
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-06-17


Files in this item

Files Size Format View Description
věntusová_2020_dp.pdf 3.902Mb PDF View/Open None
věntusová_2020_op.docx 24.66Kb Unknown View/Open None
věntusová_2020_vp.docx 25.23Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account