Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem |
Author: |
Indráková, Monika
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o elektronickém obchodě, mezinárodním marketingu a chování spotřebitele získaná literární rešerší. V praktické části byl zkoumán trh EU pomocí situační analýzy PEST a vyhodnocením dotazníkového šetření o nákupním chování na online platformách. Následně byly srovnány vybrané prodejní platformy. Na základě zjištění byla sestavena SWOT analýza. Projekt obsahuje postup činností pro začátek prodeje produktů Barbo přes eBay.de a Etsy.com včetně marketingového mixu a je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Hlavním přínosem práce jsou zjištění z realizovaného průzkumu a definice činností, které je třeba uskutečnit pro prodej do zahraničí přes online platformy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48452
|
Date:
|
2020-01-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
55101
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account