Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Indráková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:50Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48452
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu rozšíření produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o elektronickém obchodě, mezinárodním marketingu a chování spotřebitele získaná literární rešerší. V praktické části byl zkoumán trh EU pomocí situační analýzy PEST a vyhodnocením dotazníkového šetření o nákupním chování na online platformách. Následně byly srovnány vybrané prodejní platformy. Na základě zjištění byla sestavena SWOT analýza. Projekt obsahuje postup činností pro začátek prodeje produktů Barbo přes eBay.de a Etsy.com včetně marketingového mixu a je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Hlavním přínosem práce jsou zjištění z realizovaného průzkumu a definice činností, které je třeba uskutečnit pro prodej do zahraničí přes online platformy. |
|
dc.format |
117 s. (206 218 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online prodejní platformy
|
cs |
dc.subject |
internetová tržiště
|
cs |
dc.subject |
elektronický obchod
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní marketing
|
cs |
dc.subject |
prodej do zahraničí
|
cs |
dc.subject |
chování spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
eBay
|
cs |
dc.subject |
Etsy
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
Online Selling Platforms
|
en |
dc.subject |
Online Marketplaces
|
en |
dc.subject |
E-commerce
|
en |
dc.subject |
International Marketing
|
en |
dc.subject |
Sales Abroad
|
en |
dc.subject |
Consumer Behaviour
|
en |
dc.subject |
eBay
|
en |
dc.subject |
Etsy
|
en |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.title |
Projekt rozšíření nabídky produktů Barbo na zahraniční trhy pomocí nových online platforem |
|
dc.title.alternative |
Project of Expanding Barbo Products into Foreign Markets via New Online Platforms |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2020-07-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a project of expanding Barbo products into foreign markets via new online platforms. First, the theoretical basis of e-commerce, international marketing and consumer behaviour was defined. In the practical part, the EU market was investigated using the situation analysis PEST and the evaluation of a survey about online marketplace shopping behaviour. After that, a comparison of selected marketplaces was completed. Based on these findings, the SWOT analysis was compiled. The project contains the process of activities to start selling Barbo products via online platforms eBay.de and Etsy.com, including the marketing mix. The project is subjected to time, cost, and risk analysis. The key benefits of this thesis are the results from the survey and the definition of activities that need to be carried out for selling abroad through online marketplaces. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55101
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-06-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account