Marketingová komunikace vybraného fotbalového klubu a její rizika

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace vybraného fotbalového klubu a její rizika

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomaštík, Marek
dc.contributor.author Vlk, Ondřej
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.available 2021-07-26T10:54:51Z
dc.date.issued 2019-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48483
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného fotbalového klubu a její analýzou rizik. Tímto klubem bude 1. FC Slovácko, regionální klub z Uherského Hradiště, hrající 1. fotbalovou ligu v České republice. V teoretické části jsou poznatky z oblasti marketingu a marketingové komunikace. V praktické části se bakalářské práce zabývá analýzou současné marketingové komunikace a analýzou rizik 1. FC Slovácko. Cílem je vyhodnocení rizik spojené s marketingovou komunikací a následně jsou navrhnuta doporučení ke zlepšení marketingové komunikace.
dc.format 72 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject analýza rizik cs
dc.subject sport cs
dc.subject fotbal cs
dc.subject Marketing en
dc.subject communication en
dc.subject risk analysis en
dc.subject sport en
dc.subject football en
dc.title Marketingová komunikace vybraného fotbalového klubu a její rizika
dc.title.alternative Marketing Comunication of Selected Football Club and Its Risks
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dokulil, Jiří
dc.date.accepted 2020-07-02
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with marketing communication of the chosen football club and its risk analysis. The football club is 1. FC Slovácko, situated in Uherské Hradiště, now currently playing in the Czech First Football League. The theoretical part provides a brief outline of the marketing and marketing communication. The conclusion of the bachelor thesis discusses current marketing situation of 1. FC Slovácko and its risks, then suggests improvements.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process engineering en
dc.identifier.stag 55135
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-06-05


Files in this item

Files Size Format View Description
vlk_2020_dp.pdf 1.810Mb PDF View/Open None
vlk_2020_op.pdf 179.7Kb PDF View/Open None
vlk_2020_vp.pdf 289.1Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account