dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Blaháková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:54:51Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/48484
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zvýšením prodeje doplňků stravy firmy VITAR, s.r.o. na českém trhu. Teoretická část práce pojednává o způsobech prodeje, marketingovém mixu, marketingové komunikaci, charakteristice doplňků stravy, dostupnosti doplňků stravy a základních analytických metodách. V praktické části práce jsou zpracovány teoretické poznatky a aplikovány na firmu VITAR, s.r.o. V úvodu praktické části je představena společnost a vypracován marketingový mix. Dále je vypracována analýza prodeje, analýza konkurence a situační analýzy: SWOT analýza, Porterova analýza, PEST analýza a dotazníkové šetření. Výsledky jednotlivých analýz jsou východiskem pro návrh projektu zvýšení prodeje doplňků stravy firmy VITAR, s.r.o. v lékárnách. Následně jsou navrhnuty strategie implementace projektu a celý projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. V závěru práce je zhodnocení navrhovaného projektu. |
|
dc.format |
127 s. (209 141 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
doplňky stravy
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
lékárna
|
cs |
dc.subject |
stagnace
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
food supplements
|
en |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
pharmacy
|
en |
dc.subject |
stagnation
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's analysis
|
en |
dc.title |
Projekt zaměřený na zvýšení prodeje potravinových doplňků firmy Vitar, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project Aimed at Increasing Sales of Food Supplements of Vitar, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2020-09-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the increase in the sale of food supplements of the company VITAR, s.r.o. on the Czech market. The theoretical part deals with the method of sales, marketing mix, marketing communication, characteristics of food supplements, availability of food supplements and basic analytical methods. In the practical part of the work are processed theoretical knowledge and applied to the company VITAR, s.r.o. In the introduction to the practical part, the company is introduced and a marketing mix is developed. Furthermore, a sales analysis, competition analysis and situation analysis are prepared: SWOT analysis, Porter's analysis, PEST analysis and a questionnaire survey. The results of individual analyzes are the basis for the design of a project to increase the sale of food supplements of the company VITAR, s.r.o. in pharmacies. Subsequently, project implementation strategies are proposed and the whole project is subjected to cost, time and risk analysis. At the end of the work is the evaluation of the proposed project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
55137
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-19 |
|