dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Pilčíková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T06:22:07Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:20Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4866
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je sestavení projektu rozvoje firmy Rodinný minipivovar Valášek, který bude zaměřen na rozvoj firmy v oblasti marketingové komunikace. Analytická část je věnována popisu přesné činnosti firmy, jejího vývoje, popisu jednotlivých druhů vyráběného piva a dále jednotlivým analýzám, analýze služeb, návštěvnosti, reklamy, konkurence, analýze SWOT a analýze PEST. Projektová část obsahuje zpracování marketingového plánu reklamní a propagační komunikace firmy a způsob získání finančních dotací ze strukturálních fondů EU. V závěru diplomové práce je uvedena nákladová a riziková analýza projektu a zhodnocena její efektivnost. Návrhy provedené v projektové části budou sloužit k vnitřním potřebám minipivovaru Valášek a k dosažení zvýšení klientely. |
cs |
dc.format |
92 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
874204 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009 |
|
dc.subject |
Marketing restauračních služeb
|
cs |
dc.subject |
minipivovar
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
strategie rozvoje
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
strukturální fondy
|
cs |
dc.subject |
Marketing of restaurants services
|
en |
dc.subject |
mini-brewery
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.subject |
an expansion strategy
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
structural funds
|
en |
dc.title |
Rozvoj minipivovaru Valášek |
cs |
dc.title.alternative |
Mini-brewery Valasek development |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dohnalová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2007-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master thesis is to prepare a business project for Family mini-brewery Valasek, which will focuses on enlarging this company in the area of marketing communication. The analytical part of the thesis describes in details activities and development of Valasek and its various types of produced beers. Furthermore it deals with particular analysis such as service, visit rates, advertisement, competitors, SWOT and PEST analysis. The project part includes marketing plan and publicity communication of company and procedure of getting grants for it from structural funds of EU. At the end of the thesis there is presented costs and risks analysis of the project and its supposed effectiveness. Mini-brewery Valasek should use all recommendation and proposals in order to increase its sales promotion and customer visits. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
6082
|
|
dc.date.assigned |
2007-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|