Rozvoj minipivovaru Valášek

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozvoj minipivovaru Valášek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Pilčíková, Helena
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:22:07Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:20Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4866
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je sestavení projektu rozvoje firmy Rodinný minipivovar Valášek, který bude zaměřen na rozvoj firmy v oblasti marketingové komunikace. Analytická část je věnována popisu přesné činnosti firmy, jejího vývoje, popisu jednotlivých druhů vyráběného piva a dále jednotlivým analýzám, analýze služeb, návštěvnosti, reklamy, konkurence, analýze SWOT a analýze PEST. Projektová část obsahuje zpracování marketingového plánu reklamní a propagační komunikace firmy a způsob získání finančních dotací ze strukturálních fondů EU. V závěru diplomové práce je uvedena nákladová a riziková analýza projektu a zhodnocena její efektivnost. Návrhy provedené v projektové části budou sloužit k vnitřním potřebám minipivovaru Valášek a k dosažení zvýšení klientely. cs
dc.format 92 s., 4 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 874204 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2009
dc.subject Marketing restauračních služeb cs
dc.subject minipivovar cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject strategie rozvoje cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject strukturální fondy cs
dc.subject Marketing of restaurants services en
dc.subject mini-brewery en
dc.subject SWOT analyse en
dc.subject an expansion strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing plan en
dc.subject structural funds en
dc.title Rozvoj minipivovaru Valášek cs
dc.title.alternative Mini-brewery Valasek development en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dohnalová, Věra
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this master thesis is to prepare a business project for Family mini-brewery Valasek, which will focuses on enlarging this company in the area of marketing communication. The analytical part of the thesis describes in details activities and development of Valasek and its various types of produced beers. Furthermore it deals with particular analysis such as service, visit rates, advertisement, competitors, SWOT and PEST analysis. The project part includes marketing plan and publicity communication of company and procedure of getting grants for it from structural funds of EU. At the end of the thesis there is presented costs and risks analysis of the project and its supposed effectiveness. Mini-brewery Valasek should use all recommendation and proposals in order to increase its sales promotion and customer visits. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6082
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
pilčíková_2007_dp.pdfBlocked 853.7Kb PDF View/Open
pilčíková_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open
pilčíková_2007_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account