Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Podíl masmediální komunikace na novém energetickém myšlení v ČR. |
Author: |
Géblová, Alena
|
Advisor: |
Pavlů, Dušan
|
Abstract:
|
Ambicí diplomové práce je pomocí dostupných literárních zdrojů, článků v denním tisku a mediálních výzkumů vymezit teoretickou základnu pro analýzu problému, jaký byl podíl masmediální komunikace na prosazování nového energetického myšlení v České republice v období od srpna 2006 do února 2007. Praktická část diplomové práce se zabývá analýzou obsahů čtyř největších českých deníků: Mladé fronty DNES, Lidových novin, Práva a Hospodářských novin ve sledovaném období, které se z hlediska vývoje energetiky jeví jako přelomové. Případová studie dokládá nekvalifikovanost, neserióznost a neodbor-nost některých českých novinářů při zpracování jednoho aktuálního tématu - black-outu v západní Evropě, ke kterému došlo v noci ze 4. na 5. listopad roku 2006. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4871
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4933
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account