Analýza marketingové komunikace firmy ZLÍNLUX-osvětlení s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace firmy ZLÍNLUX-osvětlení s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Podlešák, Petr
dc.contributor.author Rozací, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-16T06:25:46Z
dc.date.available 2010-07-16T06:25:46Z
dc.date.issued 2007-05-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4873
dc.description.abstract Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo provedení analýzy současného stavu marketingových komunikací ve firmě ZLÍNLUX-osvětlení, s.r.o. Zaměřovala jsem se na způsob využívání jednotlivých nástrojů marketingových komunikací, a to reklamy, osobního prodeje, podpory prodeje, vztahy s veřejností a přímého marketingu. Vedlejším cílem bylo navrhnout doporučení na efektivnější využívání nástrojů marketingových komunikací ve firmě. cs
dc.format 64 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1911993 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject sponzorování cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject advertising en
dc.subject personal selling en
dc.subject sales promotions en
dc.subject public relations en
dc.subject direkt marketing en
dc.subject sponzoring en
dc.title Analýza marketingové komunikace firmy ZLÍNLUX-osvětlení s.r.o. cs
dc.title.alternative The analysis of marketing communication ZLÍNLUX-osvětlení s.r.o. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ševčíková, Lenka
dc.date.accepted 2007-06-12
dc.description.abstract-translated Principal aim of my bychelor thesis was analysing the prezent state of marketing communication in ZLÍNLUX-osvětlení, s.r.o. I focused on the operating principals of separated implements of marketing communications especially advertising, personnal selling, sales promotions, public relations and direkt marketing. Alternate target of the thesis was suggest more effective solution of using separated implements of marketing communication. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/115 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 6520
dc.date.assigned 2007-03-16
utb.result.grade C


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rozací_2007_bp.pdfZablokované 1.823Mb PDF Zobrazit/otevřít
rozací_2007_vp.doc 61Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rozací_2007_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet