Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti |
Author: |
Skákalová, Anna
|
Advisor: |
Horáková, Monika
|
Abstract:
|
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení spotřebitelského chování a preference zákazníků směřující k rozšíření produktové řady termo prádla ve vybrané společnosti. Teoretický základ objasňuje podstatu marketingové strategie, produktového mixu, spořebitelského chování a dále spektrum marketingových analýz. Prakticky provedený kvantitativní výzkum u zákazníků firmy odhaluje specifika a preference spotřebitelského segmentu pro uvedení nové produktové řady termo prádla. Pozice firmy byla analyzována z pohledu produktového portfolia a prostředí, kterým je firma obklopována. Zhodnocením poznatků z kvantitativního výzkumu spotřebitelského trhu a provedených firemních analýz byly stanoveny výsledné návrhy pro zavedení nové produktové řady termo prádla. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/48824
|
Date:
|
2020-01-06 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav ekonomie |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
55615
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account