Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horáková, Monika
dc.contributor.author Skákalová, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:57:46Z
dc.date.available 2021-07-26T10:57:46Z
dc.date.issued 2020-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/48824
dc.description.abstract Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení spotřebitelského chování a preference zákazníků směřující k rozšíření produktové řady termo prádla ve vybrané společnosti. Teoretický základ objasňuje podstatu marketingové strategie, produktového mixu, spořebitelského chování a dále spektrum marketingových analýz. Prakticky provedený kvantitativní výzkum u zákazníků firmy odhaluje specifika a preference spotřebitelského segmentu pro uvedení nové produktové řady termo prádla. Pozice firmy byla analyzována z pohledu produktového portfolia a prostředí, kterým je firma obklopována. Zhodnocením poznatků z kvantitativního výzkumu spotřebitelského trhu a provedených firemních analýz byly stanoveny výsledné návrhy pro zavedení nové produktové řady termo prádla.
dc.format 79 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject produktová řada cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject consumer en
dc.subject product line en
dc.subject marketing environment en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Analýza spotřebitelského trhu pro rozšíření produktové řady vybrané společnosti
dc.title.alternative An Analysis of Consumer Market for Expanding the Product Line of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2020-07-14
dc.description.abstract-translated The main goal of the bachelor's thesis is evaluation of consumer behaviour and customer preferences which contributed to the proposed expansion of the product line of thermal clothing in a selected company. The theoretical basis clarifies the essence of marketing strategy, product mix, consumer behaviour and the spectrum of marketing analyses. Practically conducted quantitative research at the company's customers reveals the specifics and preferences of the consumer segment for the launch of a new thermal clothing product line. The company's position was analysed in terms of the product portfolio and the environment by which the company is surrounded. The evaluation of the findings from the quantitative research of the consumer market and the conducted company analyses determined the final proposals for the introduction of a new product line of thermal clothing.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 55615
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2020-06-30


Files in this item

Files Size Format View Description
skákalová_2020_dp.pdf 2.010Mb PDF View/Open None
skákalová_2020_op.docx 22.77Kb Unknown View/Open None
skákalová_2020_vp.docx 22.73Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account