Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků

Show full item record

No preview available
Title: Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků
Author: Habásková, Petra
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Diplomová práce pojednává o problematice používání sexismu v reklamách, jako neetický způsob lákání a získávání zákazníků. Všudepřítomná reklama tak nahrává stále držící se problematice sexismu. Diplomová práce je tak tedy rozdělena, aby v teoretické části pokryla problematiku témat jako je marketingový výzkum, reklama, gender a sexismu. V určující části praktické části diplomové práce jsou pak představeny dvě dotazníková šetření. Pomocí těchto dotazníkových šetření se určil cíl diplomové práce a to navrhnout konkrétní společnosti, která se sexistickým reklamním sdělením má problém, reklamu, která se dá považovat za etickou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49221
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 56402


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
habásková_2020_dp.pdf 2.807Mb PDF View/Open None
habásková_2020_op.pdf 155.5Kb PDF View/Open None
habásková_2020_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account