dc.contributor.advisor |
Dolínková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Habásková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49221
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o problematice používání sexismu v reklamách, jako neetický způsob lákání a získávání zákazníků. Všudepřítomná reklama tak nahrává stále držící se problematice sexismu. Diplomová práce je tak tedy rozdělena, aby v teoretické části pokryla problematiku témat jako je marketingový výzkum, reklama, gender a sexismu. V určující části praktické části diplomové práce jsou pak představeny dvě dotazníková šetření. Pomocí těchto dotazníkových šetření se určil cíl diplomové práce a to navrhnout konkrétní společnosti, která se sexistickým reklamním sdělením má problém, reklamu, která se dá považovat za etickou. |
|
dc.format |
117 s. (155 145 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sexismus
|
cs |
dc.subject |
gender
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní sdělení
|
cs |
dc.subject |
neetická reklama
|
cs |
dc.subject |
Bernard
|
cs |
dc.subject |
sexism
|
en |
dc.subject |
gender
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
advertisment
|
en |
dc.subject |
advertising message
|
en |
dc.subject |
unethnical advertising
|
en |
dc.subject |
Bernard
|
en |
dc.title |
Používání sexismu v reklamních kampaních jako způsob neetického získávání zákazníků |
|
dc.title.alternative |
The Usage of Sexism in Commercial Campaigns as a Way of Unethical Gaining of the New Customers |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horňák, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the issue of the use of sexism in advertising, as an unethical way of attracting and gaining customers. The ubiquitous advertising thus records the still clinging to the issue of sexism. The diploma thesis is thus divided to cover the issues of topics such as marketing research, advertising, gender and sexism in the theoretical part. In the determining part of the project part of the diploma thesis, two questionnaire surveys are presented. With the help of these questionnaire surveys, the aim of the diploma thesis was determined, namely to design a specific company that has a problem with sexist advertising, advertising that can be considered ethical. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56402
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|