Komunikační strategie jazykové školy ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Tellerová, Taťána
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:04Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49246
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je navržení efektivní komunikační strategie pro jazykovou školu ve Zlínském kraji. Před samotným návrhem je vypracována teoretická část, která definuje komunikační strategii a marketing škol. Praktická část zahrnuje analýzu komunikace jazykové školy a její přímé konkurence. Analytická část také obsahuje analýzu SWOT a vyhodnocení dotazníkového šetření stávajících zákazníků. Cílem dotazníkového šetření je zjistit povědomí o značce firmy, a především zdali vyhovuje současným studentům komunikace jazykové školy. Vyhodnocení analýz a dotazníkového šetření slouží jako zdroj informací pro správné nastavení strategie. Návrh komunikační strategie je umístěn v projektové části. Projektová část obnáší návrh komunikační strategie pro příští školní rok. Návrh je popsán od možných limitů po efektivitu návrhu. |
|
dc.format |
88 s. (124 137 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketing školy
|
cs |
dc.subject |
jazyková škola
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communicative strategy
|
en |
dc.subject |
school marketing
|
en |
dc.subject |
language school
|
en |
dc.title |
Komunikační strategie jazykové školy ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Communication Strategy of Language School in Zlin Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2020-09-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to recommend how to increase the efficiency of communication for a language school in the Zlín region. Firstly a theoretical part defines communicative strategy and school marketing. A practical part involves an analysis of the language school's communication and its direct competitor. The analytical part also includes SWOT analysis and a review of quantitative research - questionnaire. The questionnaire aims to determine awareness of the language school and mainly if the students find the communication of the language school sufficient. An Evaluation of the analysis and the questionnaire serves as a source of information for the correct setting of communicative strategy. The draft is situated in a project part. The project part involves draft for a next school year, including limits of the project, potential risks and recommendation. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56437
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account