Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu

Show full item record

No preview available
Title: Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu
Author: Kovácsová, Alžběta
Advisor: Šramová, Blandína
Abstract: Primárním cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační plán nově vznikající značky orientovanou na ručně šitou udržitelnou módou. Teoretická část se zabývá problematikou konzumní společnosti, zeleného konzumu, spotřebitelského chování a komunikačním mixem. Praktická část obsahuje představení společnosti, vymezení záměrů práce a metodiku zpracování, situační analýzy vnějšího prostředí (PESTE, SWOT a Porterův model pěti sil) a především výsledky dotazníkového šetření ekologicky orientovaných uživatelů. Projektová část se zabývá navržením komunikačních aktivit, včetně časového a finančního plánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49272
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56490


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kovácsová_2020_dp.zip 961.9Kb application/zip View/Open None
kovácsová_2020_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
kovácsová_2020_vp.pdf 483.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account