Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šramová, Blandína
dc.contributor.author Kovácsová, Alžběta
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:05Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49272
dc.description.abstract Primárním cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační plán nově vznikající značky orientovanou na ručně šitou udržitelnou módou. Teoretická část se zabývá problematikou konzumní společnosti, zeleného konzumu, spotřebitelského chování a komunikačním mixem. Praktická část obsahuje představení společnosti, vymezení záměrů práce a metodiku zpracování, situační analýzy vnějšího prostředí (PESTE, SWOT a Porterův model pěti sil) a především výsledky dotazníkového šetření ekologicky orientovaných uživatelů. Projektová část se zabývá navržením komunikačních aktivit, včetně časového a finančního plánu.
dc.format 100
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject anti-konzum cs
dc.subject zelený konzum cs
dc.subject zelený marketing cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject anti-consumption en
dc.subject green consumption en
dc.subject green marketing en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject communication mix en
dc.title Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu
dc.title.alternative Green Consumption as a Result of Hyper-Consumption
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Stránský, Michal
dc.date.accepted 2020-09-03
dc.description.abstract-translated The main goal of the master thesis is to design a communication plan for a newly emerging brand focused on hand-sewn sustainable fashion. The theoretical part deals with the topics of consumer society, green consumption, consumer behavior and communication mix. The practical part consists of an introduction of the company, the definition of work intentions and methodology, situational analysis of the external environment (PESTE, SWOT and Porter's Five Forces) and most importantly, the results of a survey focused on ecologically oriented consumers. The project part incorporates communication activities, including time and financial planning.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56490
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
kovácsová_2020_dp.zip 961.9Kb application/zip View/Open None
kovácsová_2020_op.doc 155Kb Unknown View/Open None
kovácsová_2020_vp.pdf 483.5Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account