Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Kovácsová, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49272
|
|
dc.description.abstract |
Primárním cílem této diplomové práce je navrhnout komunikační plán nově vznikající značky orientovanou na ručně šitou udržitelnou módou. Teoretická část se zabývá problematikou konzumní společnosti, zeleného konzumu, spotřebitelského chování a komunikačním mixem. Praktická část obsahuje představení společnosti, vymezení záměrů práce a metodiku zpracování, situační analýzy vnějšího prostředí (PESTE, SWOT a Porterův model pěti sil) a především výsledky dotazníkového šetření ekologicky orientovaných uživatelů. Projektová část se zabývá navržením komunikačních aktivit, včetně časového a finančního plánu. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
anti-konzum
|
cs |
dc.subject |
zelený konzum
|
cs |
dc.subject |
zelený marketing
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
anti-consumption
|
en |
dc.subject |
green consumption
|
en |
dc.subject |
green marketing
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu |
|
dc.title.alternative |
Green Consumption as a Result of Hyper-Consumption |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stránský, Michal |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of the master thesis is to design a communication plan for a newly emerging brand focused on hand-sewn sustainable fashion. The theoretical part deals with the topics of consumer society, green consumption, consumer behavior and communication mix. The practical part consists of an introduction of the company, the definition of work intentions and methodology, situational analysis of the external environment (PESTE, SWOT and Porter's Five Forces) and most importantly, the results of a survey focused on ecologically oriented consumers. The project part incorporates communication activities, including time and financial planning. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56490
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account