dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Procházková, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49277
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o poměrně upozaděném tématu - marketingu neziskových organizací, konkrétně online komunikaci na Facebooku. Teoretická část vymezuje základní pojmy úspěšné online marketingové komunikace jako je branding, internetový marketing, trendy online marketingu a fungování neziskových organizací včetně marketingu neziskových organizací. V praktické části je popsán a realizován kvalitativní výzkum za účelem mapování faktorů komunikace neziskové organizace na Facebooku, ovlivňujících její efektivitu. Projektová část reflektuje poznatky realizovaného kvalitatnívho výzkumu a předkládá návrh online kampaně pro neziskovou organizaci, doplněnou edičním plánem. Součástí projektové části jsou také doporučení pro efektivní online komunikaci neziskových organizací. |
|
dc.format |
146 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
online komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
trendy online komunikace
|
cs |
dc.subject |
video marketing
|
cs |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
online communication
|
en |
dc.subject |
non-profit organizations
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
trends in online communication
|
en |
dc.subject |
video marketing
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace neziskových organizací na Facebooku |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Non-profit Organizations on Facebook |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with a relatively neglected topic - marketing of non-profit organizations, specifically online communication on Facebook. The theoretical part defines the basic concepts of successful online marketing communication such as branding, internet marketing, trends in online marketing and the functioning of non-profit organizations, including the marketing of non-profit organizations. The practical part describes and implements qualitative research to map the factors of communication of a non-profit organization on Facebook, affecting its effectiveness. The project part reflects the findings of quality research and presents a proposal for an online campaign for a non-profit organization, supplemented by an editorial plan. The project part also includes recommendations for effective online communication of non-profit organizations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56501
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|