Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok |
Author: |
Růžička, Pavel
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací národopisného festivalu Slovácký rok, který je ve čtyřletých cyklech pořádán v jihomoravském Kyjově. V teoretické části se autor zabývá definicí kultury a kulturního dědictví, vymezením marketingových komunikací, tvorbou komunikačních strategií a komunikačním mixem, který je v komunikaci hudebních, či jinak žánrově zaměřených festivalů používán. V praktické části je zpracována situační analýza, výstupy marketingového průzkumu a zhodnocen stávající marketingový i komunikační mix festivalu. Teoretická východiska a výsledky marketingového průzkumu jsou následně aplikovány v návrhu komunikační strategie a vhodného komunikačního mixu pro další ročníky festivalu Slovácký rok. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49280
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
56504
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account