dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Růžička, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:05Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49280
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací národopisného festivalu Slovácký rok, který je ve čtyřletých cyklech pořádán v jihomoravském Kyjově. V teoretické části se autor zabývá definicí kultury a kulturního dědictví, vymezením marketingových komunikací, tvorbou komunikačních strategií a komunikačním mixem, který je v komunikaci hudebních, či jinak žánrově zaměřených festivalů používán. V praktické části je zpracována situační analýza, výstupy marketingového průzkumu a zhodnocen stávající marketingový i komunikační mix festivalu. Teoretická východiska a výsledky marketingového průzkumu jsou následně aplikovány v návrhu komunikační strategie a vhodného komunikačního mixu pro další ročníky festivalu Slovácký rok. |
|
dc.format |
95 s. (149 005 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nehmotné kulturní dědictví
|
cs |
dc.subject |
lidová kultura
|
cs |
dc.subject |
folklor
|
cs |
dc.subject |
folklorní festi-val
|
cs |
dc.subject |
Slovácký rok
|
cs |
dc.subject |
Kyjov
|
cs |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
intangible cultural heritage
|
en |
dc.subject |
folk culture
|
en |
dc.subject |
folklore
|
en |
dc.subject |
folklore festival
|
en |
dc.subject |
Slovácký rok
|
en |
dc.subject |
Kyjov
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace folklorního festivalu Slovácký rok |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Folklore Festival Slovácký rok |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2020-09-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the marketing communication of the ethnographic festival named Slovácký rok. The festival is held every four years in Kyjov, which is part of the South Moravia region in the Czech Republic. In the theoretical part author deals with the definitions of culture, heritage and marketing communications, including the creation of strategies and mixture which are used in related music or other genre-oriented festivals. The practical part includes situation analysis, marketing research detail, and communication variants of the festival evaluated. Theoretical background and results of marketing research are subsequently applied to the design of the communication strategy and suitable mixture for the next years Slovácký rok festival. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56504
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|