Komunikační strategie značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie značky

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační strategie značky
Author: Valentová, Barbora
Advisor: Dolínková, Olga
Abstract: Diplomová práce analyzuje současnou komunikační strategii značky Cyklostar, která je pod záštitou šumperské, tedy české, firmy Everstar s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Vysvětluje teorii, která se týká komunikační strategie pro značky a firmy obecně, dále byla provedena analýza komunikační strategie značky Cyklostar, její konkurence a kvantitativní i kvalitativní výzkum. V poslední části je navržen další postup fungování značky Cyklostar, jejíž základ je položen na poznatcích z předcházející části. Projektová část je zaměřena na zlepšení a rozšíření komunikace značky Cyklostar.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49290
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 56519


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
valentová_2020_dp.pdf 3.229Mb PDF View/Open None
valentová_2020_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
valentová_2020_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account