Komunikační strategie značky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie značky |
Author: |
Valentová, Barbora
|
Advisor: |
Dolínková, Olga
|
Abstract:
|
Diplomová práce analyzuje současnou komunikační strategii značky Cyklostar, která je pod záštitou šumperské, tedy české, firmy Everstar s. r. o. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Vysvětluje teorii, která se týká komunikační strategie pro značky a firmy obecně, dále byla provedena analýza komunikační strategie značky Cyklostar, její konkurence a kvantitativní i kvalitativní výzkum. V poslední části je navržen další postup fungování značky Cyklostar, jejíž základ je položen na poznatcích z předcházející části. Projektová část je zaměřena na zlepšení a rozšíření komunikace značky Cyklostar. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49290
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
56519
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account