dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Bolcek, Pavel
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:06Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49304
|
|
dc.description.abstract |
Herní časopisy začínají ztrácet zájem u mladé generace. Nahrazují je herní weby, videa na YouTube a sociální sítě, které se stávají čím dál více oblíbené, především díky snadné své dostupnosti. Bakalářská práce se zaobírá efektivitou tištěné inzerce v herních časopisech jakožto médiem, které je stále využíváno inzerenty různých odvětví. V teoretické části rozebírá historii reklamy, převážně tištěné inzerce a pojmy s ní spojené. V neposlední řadě se zaměřuje na historii a charakteristiku herních časopisů. Praktická část zjišťuje, zda jsou tištěné inzeráty v herních časopisech stále efektivním prostředkem reklamy. K získání potřebných výsledků byla provedena analýza vybraných tištěných titulů, podpořená dotazníkovým šetřením. Z dosažených výsledků bylo nakonec vyvozeno doporučení pro firmy, jenž uvažují o využití tištěné inzerce pro propagaci své značky. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
inzerce
|
cs |
dc.subject |
herní časopisy
|
cs |
dc.subject |
efektivita tištěné inzerce
|
cs |
dc.subject |
historie reklamy
|
cs |
dc.subject |
historie herních časopisů
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
printed advertising
|
en |
dc.subject |
gaming magazines
|
en |
dc.subject |
effectivity of printed advertising
|
en |
dc.subject |
history of advertising
|
en |
dc.subject |
history of gaming magazines
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.title |
Efektivita tištěné reklamy v herních časopisech |
|
dc.title.alternative |
Effectiveness Of Printed Advertising In Computer Magazines |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2020-08-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
Gaming magazines are no longer in the main interest of young generation. They are getting replaced by gaming websites, YouTube videos and social networks which are getting more popular among their target group thanks to their accesibility. Bachelor thesis deals with the effectiveness of printed advertising in gaming magazines, as a form of advertising that is still used by advertisers from various industries. The theoretical part discusses history of advertising and mostly printed advertising and concepts connected to them. Last but not least, it discusses the history and characteristics of gaming magazines. The practical part finds out whether the printed advertising is still effective as a form of advertisement. To achieve the results, an analysis of the printed titles was performed, which was supported by a questionnaire. Results were used to write a recommendation for companies that are considering to use printed advertising in gaming magazines as a form of their promotion. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56535
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|