Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy

Show full item record

No preview available
Title: Využití nástrojů podpory prodeje ve vinárně U Archy
Author: Jurmanová, Pavlína
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá nástrojem marketingové komunikace, podporou prodeje, ve vinotéce U Archy ve Zlíně. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu služeb, marketingového mixu služeb a komunikačního mixu. Dále je podrobně rozebrána kapitola podpora prodeje, kde je představena její funkčnost a cíle a jsou rozebrány její hlavní nástroje. Poslední dvě kapitoly se věnují nákupnímu chování zákazníka a objasnění pojmu maloobchod. V práci jsou uváděna aktuální data a nové moderní technologie. Praktická část se specializuje na představení vinotéky a jejího komunikačního mixu. Je proveden terénní experiment, který zkoumá nákupní chování zákazníka po uskutečněné akci. Na základě účinnosti akce, vyhodnocení dotazníku spokojenosti a porovnání dat s předchozích akcí je objasněn výsledek výzkumu a jsou stanoveny výsledná doporučení a návrhy. V práci je uveden aktuální náhled na vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vinotéky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49324
Date: 2020-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 56560


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jurmanová_2020_dp.pdf 2.054Mb PDF View/Open None
jurmanová_2020_op.docx 124.7Kb Unknown View/Open None
jurmanová_2020_vp.doc 155Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account