Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z |
Author: |
Válková, Barbora
|
Advisor: |
Káčerková, Eliška
|
Abstract:
|
Práce se zabývá vlivem marketingových nástrojů na volbu vysokých škol u zástupců generace Z. Teoretická část se věnuje segmentaci generací, marketingovým strategiím vysokých škol v ČR a marketingovým komunikacím využívajících se k zacílení na generaci Z. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49355
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
56598
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account