Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Válková, Barbora
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:09Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49355
dc.description.abstract Práce se zabývá vlivem marketingových nástrojů na volbu vysokých škol u zástupců generace Z. Teoretická část se věnuje segmentaci generací, marketingovým strategiím vysokých škol v ČR a marketingovým komunikacím využívajících se k zacílení na generaci Z. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z.
dc.format 76 s. (118 287 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject generace Z cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject vysoká škola cs
dc.subject volba vysoké školy cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Generation Z en
dc.subject Generation Y en
dc.subject college en
dc.subject choice of college en
dc.subject marketing communication en
dc.title Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
dc.title.alternative Influence of Marketing Tools on College Choice for Generation Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is studying the influence of marketing tools on college choice for generation Z. The theoretical part deals with the segmentation of generations, marketing strategies of universities in the Czech Republic and marketing communication used to target the Z generation. The practical part contains quantitative research by questionnaire surveys and qualitative research in the form of in-depth interviews with representatives of the Z generation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56598
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
válková_2020_dp.pdf 1.594Mb PDF View/Open None
válková_2020_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
válková_2020_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account