Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu |
Author: |
Ondruch, Lukáš
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na kvalitativní metodu marketingového výzkumu Mystery shopping. Práce vysvětluje proces marketingového výzkumu a informuje o Mystery shoppingu, jeho historii a zásadách. V praktické části vyhodnocuje výsledky Mystery shoppingu prováděného ve vybraných restauračních zařízeních. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49426
|
Date:
|
2020-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
56737
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account