dc.contributor.advisor |
Nemeškalová, Markéta
|
|
dc.contributor.author |
Ondřejová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:12Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49427
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys. Zákazníci jsou nedílnou součástí při prodeji a stálí, vracející se zákazníci by měli tvořit většinu ob-ratu firmy. Aby byla firma konkurence schopná, musí mít dobré portfolio spokojených zákazníků, kteří opakovaně nakupují a kladně hodnotí firmu ve svém okolí. Teoretická část je zaměřená především na možné druhy věrnostních programů a benefitů. Také na jejich klady a zápory a různé pohledy autorů odborných publikací. V praktické části práce je zahrnut a vyhodnocen dotazník zákazníků a potenciálních zákazníků, kteří už přišli s firmou do kontaktu. Jsou zde zkoumány možnosti různých typů věrnostních programů, které zákazníci preferují. Není opomenuto i vedení firmy a vhled do současného stavu ve firmě a jak si stojí vůči konkurenci. Závěr shrnuje všechny dosažené poznatky a zabývá se doporučeními pro firmu, která by byla dle získaných dat nejvhodnější. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákaznické věrnostní programy
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
soutěže
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
zákaznická zkušenost
|
cs |
dc.subject |
přidaná hodnota
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
customer loyalty programs
|
en |
dc.subject |
loyalty
|
en |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
contests
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
customer experience
|
en |
dc.subject |
added value
|
en |
dc.subject |
customer relation management
|
en |
dc.title |
Zavedení věrnostních programů pro firmu Aranys |
|
dc.title.alternative |
Launch of the Loyalty Programs for Company Aranys |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Burgr, Ladislav |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis aims to study the launch of loyalty programs for company called Aranys. The customers are an integral part of the sales; and regular, returning customers shall make up the majority of any company's turnover. For a company to be competitive on the market, it shall have a solid portfolio of returning customers, who provide a posi-tive review to people in their community. The theoretical part of the thesis focuses on various types of the loyalty programs and benefits for customers and their pros and cons based on review of authors of professional publications. The practical part evaluates a survey by current and potential customers, who are already aware of the company. Vari-ous types of loyalty programs are explored. The management of the company, its internal structure and its market comparison also play an important part in the analysis. The con-clusion summarizes all the findings and provides the most appropriate recommendations for the company, based on the data collected. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56738
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|