dc.contributor.advisor |
Banyar, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Veselková, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:13Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:13Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49435
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho vlivu na marketingovou komunikaci města. Teoretická část práce se věnuje specifikům marketingové komunikace města v kontextu jeho marketingového mixu, funkci a významu loga v marketingové komunikaci, designu loga, jeho tvorbě a výzkumu. V praktické části je nejprve provedena komparativní analýza marketingové komunikace tří vybraných českých měst ve vazbě na rozsah a způsoby používání loga města v praxi. Dále jsou realizovány individuální polostrukturované rozhovory, zaměřené na percepci designu těchto log veřejností, doplněné o dotazníkové šetření, orientované na širší veřejnost. Cílem práce je porovnání rozsahu a způsobu používání loga v praxi ve vybraných českých městech s návazností na porovnání percepce těchto log veřejností z hlediska estetiky a funkčnosti. |
|
dc.format |
94 s. (115 828 znaků), 44 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace města
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix města
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
design loga
|
cs |
dc.subject |
tvorba loga
|
cs |
dc.subject |
výzkum loga
|
cs |
dc.subject |
komparativní analýza
|
cs |
dc.subject |
individuální polostrukturované rozhovory
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
polaritní profil
|
cs |
dc.subject |
municipal marketing communication
|
en |
dc.subject |
municipal marketing mix
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
logo design
|
en |
dc.subject |
logo creation
|
en |
dc.subject |
logo research
|
en |
dc.subject |
comparative analysis
|
en |
dc.subject |
individual semi-structured interviews
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
polarity profile
|
en |
dc.title |
Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města |
|
dc.title.alternative |
Logo Design and its Influence on the Marketing Communication of the City |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Illík, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2020-09-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis focuses on the issue of logo design and its influence on cities' marketing communication. The theoretical part of the thesis outlines the specific features of municipal marketing communication in the context of the marketing mix, the function and importance of logos in marketing communication, the design and creation of logos, and research into logos. The practical part of the thesis begins by presenting a comparative analysis of the marketing communication of three selected Czech cities with respect to the extent and manner of their practical use of logos. This is followed by individual semi-structured interviews focusing on public perceptions of the design of these logos, accompanied by a questionnaire-based survey targeted at the general public. The aim of the thesis is to compare the extent and manner of the practical use of logos by selected Czech cities and to compare the public perception of these logos from the perspective of aesthetics and functionality. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
56746
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2020-08-10 |
|