Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města

DSpace Repository

Language: English čeština 

Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města

Show simple item record

dc.contributor.advisor Banyar, Milan
dc.contributor.author Veselková, Renata
dc.date.accessioned 2021-07-26T10:58:13Z
dc.date.available 2021-07-26T10:58:13Z
dc.date.issued 2020-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49435
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou designu loga a jeho vlivu na marketingovou komunikaci města. Teoretická část práce se věnuje specifikům marketingové komunikace města v kontextu jeho marketingového mixu, funkci a významu loga v marketingové komunikaci, designu loga, jeho tvorbě a výzkumu. V praktické části je nejprve provedena komparativní analýza marketingové komunikace tří vybraných českých měst ve vazbě na rozsah a způsoby používání loga města v praxi. Dále jsou realizovány individuální polostrukturované rozhovory, zaměřené na percepci designu těchto log veřejností, doplněné o dotazníkové šetření, orientované na širší veřejnost. Cílem práce je porovnání rozsahu a způsobu používání loga v praxi ve vybraných českých městech s návazností na porovnání percepce těchto log veřejností z hlediska estetiky a funkčnosti.
dc.format 94 s. (115 828 znaků), 44 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace města cs
dc.subject marketingový mix města cs
dc.subject logo cs
dc.subject design loga cs
dc.subject tvorba loga cs
dc.subject výzkum loga cs
dc.subject komparativní analýza cs
dc.subject individuální polostrukturované rozhovory cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject polaritní profil cs
dc.subject municipal marketing communication en
dc.subject municipal marketing mix en
dc.subject logo en
dc.subject logo design en
dc.subject logo creation en
dc.subject logo research en
dc.subject comparative analysis en
dc.subject individual semi-structured interviews en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject polarity profile en
dc.title Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města
dc.title.alternative Logo Design and its Influence on the Marketing Communication of the City
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Illík, Rostislav
dc.date.accepted 2020-09-01
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis focuses on the issue of logo design and its influence on cities' marketing communication. The theoretical part of the thesis outlines the specific features of municipal marketing communication in the context of the marketing mix, the function and importance of logos in marketing communication, the design and creation of logos, and research into logos. The practical part of the thesis begins by presenting a comparative analysis of the marketing communication of three selected Czech cities with respect to the extent and manner of their practical use of logos. This is followed by individual semi-structured interviews focusing on public perceptions of the design of these logos, accompanied by a questionnaire-based survey targeted at the general public. The aim of the thesis is to compare the extent and manner of the practical use of logos by selected Czech cities and to compare the public perception of these logos from the perspective of aesthetics and functionality.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 56746
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2020-08-10


Files in this item

Files Size Format View Description
veselková_2020_dp.pdf 8.318Mb PDF View/Open None
veselková_2020_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
veselková_2020_vp.pdf 543.8Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account