Využití tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tallová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Frolková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T10:58:20Z |
|
dc.date.issued |
2020-10-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49635
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele a je rozdělena na dvě části - teoretickou a empirickou. Hlavním cílem bylo zjistit názory učitelů na využití tabletu v mateřských školách u dětí předškolního věku. Teoretická část popisuje moderní digitální technologie a různé druhy gramotností, které jsou k jejich obsluze potřebné. Dále představuje tablet, jeho využití v mateřské škole k práci učitele a dětí a jeho přínosy a úskalí. Empirická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu. Použitou výzkumnou metodou bylo dotazníkové šetření, které bylo provedeno s učiteli mateřských škol Zlínského kraje. |
|
dc.format |
66 s. (89 851 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
tablet
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
digitální gramotnost
|
cs |
dc.subject |
tablet
|
en |
dc.subject |
digital technology
|
en |
dc.subject |
digital literacy
|
en |
dc.title |
Využití tabletu u dětí předškolního věku z pohledu učitele |
|
dc.title.alternative |
Tablet use in preschool children from teacher perspective |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wiegerová, Adriana |
|
dc.date.accepted |
2021-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the use of tablet in preschool children from the teacher's point of view and is divided into two parts - theoretical and empirical. The main goal was to find out the opinions of teachers on the use tablet in kindergartens of preschool children. The theoretical part describes modern digital technologies and various types of literacy that are designed to be implemented. It also introduces the tablet and his using in kindergarten for the work of teachers and children and also his benefits and pitfalls. The empirical part is devoted to quantitative research. The research method used was a questionnaire survey, which was demonstrated with kindergarten teachers in the Zlín region. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
57161
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account