Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Miloslav
dc.contributor.author Gettler, Vilém
dc.date.accessioned 2021-10-04T11:58:47Z
dc.date.available 2021-10-04T11:58:47Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/49828
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. Struktura bakalářské práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na definování online marketingu, představení sociálních sítí a využití marketingu prostřednictvím již zmiňovaných sociálních sítí. V navazující praktické části je představena společnost společně s její historií a cíli. Dále praktická část obsahuje současný stav společnosti a jejich nejpoužívanější sociální sítě s podrobnou analýzou příspěvků. V dotazníkovém šetření je proveden výzkum, který má za účel vyzkoumat, jak uživatelé vnímají reklamu a jak se na sociálních sítích chovají. Závěr práce obsahuje doporučení pro zlepšení komunikace prostřednictvím sociálních sítí.
dc.format 64 s. (59 106 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject PPC cs
dc.subject online marketing en
dc.subject social media en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject PPC en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of Social Media and Their Use for Marketing in Vasky trade s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2021-09-07
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with analysis of social networks and their usage for marketing purposes in Vasky trade s.r.o. company. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining online marketing, introducing social networks and use of marketing through the already mentioned social networks. In the following practical part, the company is introduced together with their history and goals. The practical part includes current situation of the company and their most used social networks with an analysis of posts in detail. In the questionnaire survey has been conducted research, which is intended to explore, how users perceive advertisement and how they behave on social networks. The conclusion contains recommendations for communication improvement through social networks.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 59997
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-08-20


Files in this item

Files Size Format View Description
gettler_2021_dp.pdf 3.661Mb PDF View/Open None
gettler_2021_op.docx 22.93Kb Unknown View/Open None
gettler_2021_vp.pdf 678.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account