Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Miloslav
|
|
dc.contributor.author |
Gettler, Vilém
|
|
dc.date.accessioned |
2021-10-04T11:58:47Z |
|
dc.date.available |
2021-10-04T11:58:47Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/49828
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. Struktura bakalářské práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřená na definování online marketingu, představení sociálních sítí a využití marketingu prostřednictvím již zmiňovaných sociálních sítí. V navazující praktické části je představena společnost společně s její historií a cíli. Dále praktická část obsahuje současný stav společnosti a jejich nejpoužívanější sociální sítě s podrobnou analýzou příspěvků. V dotazníkovém šetření je proveden výzkum, který má za účel vyzkoumat, jak uživatelé vnímají reklamu a jak se na sociálních sítích chovají. Závěr práce obsahuje doporučení pro zlepšení komunikace prostřednictvím sociálních sítí. |
|
dc.format |
64 s. (59 106 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti Vasky trade s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Social Media and Their Use for Marketing in Vasky trade s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-09-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis deals with analysis of social networks and their usage for marketing purposes in Vasky trade s.r.o. company. The structure of the bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on defining online marketing, introducing social networks and use of marketing through the already mentioned social networks. In the following practical part, the company is introduced together with their history and goals. The practical part includes current situation of the company and their most used social networks with an analysis of posts in detail. In the questionnaire survey has been conducted research, which is intended to explore, how users perceive advertisement and how they behave on social networks. The conclusion contains recommendations for communication improvement through social networks. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
59997
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-08-20 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account