Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Author: Pivoňková, Tereza
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, za jejíž hlavní činnost je považována výroba a montáž plastových, hliníkových a dřevěných oken a dveří. Cílem práce bylo analyzovat její současnou úroveň marketingové komunikace a následně navrhnout vhodná doporučení ke zlepšení jejího současného stavu. K analýze bylo využito řady situačních marketingových analýz, včetně analýzy vnitřního prostředí společnosti a analýzy komunikačního mixu. V závěru práce byla navržena doporučení, pomocí nichž je vybrané společnosti umožněno zlepšit současnou úroveň marketingové komunikace a docílit tak posunu v rámci současné podnikatelské činnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50450
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pivoňková_2022_dp.pdf 1.640Mb PDF View/Open None
pivoňková_2022_op.pdf 200.5Kb PDF View/Open None
pivoňková_2022_vp.docx 42.93Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account