Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie veřejných galerií výtvarného umění v České republice |
Author: |
Michalíková, Šárka
|
Advisor: |
Jakubíček, Vít
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá komunikačními strategiemi veřejných galerií výtvarného umění v České republice. Teoretická část práce se věnuje vymezení pojmů galerie a muzeum umění, typologii galerií, jejich financování a poslání. Nastiňuje roli arts managementu a arts marketingu a kriticky se zabývá marketingovým přístupem veřejných galerií s ohledem na jejich zaměření a poslání. Praktická část práce věnuje pozornost Krajské galerii výtvarného umění ve Zlíně, která pociťuje potřebu tvorby komunikační strategie a vizuální identity. Na základě analýzy galerie a rešerše v obdobných institucích pak hledá vhodný model k její implementaci. Prostřednictvím případových studií a polostrukturovaných rozhovorů zkoumá přístupy a zkušenosti zástupců vybraných příspěvkových muzeí umění a galerií zřizovaných krajem, které jsou svým charakterem analogické zlínské galerii. Výsledkem práce je soubor doporučení pro potřeby instituce, vycházející z předchozí analýzy a zjištěných poznatků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50474
|
Date:
|
2021-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Arts Management |
Discipline:
|
Arts Management |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account