Měření spokojenosti účastníků zdravotnické konference Angis
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kazík, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Smejkalová, Alena
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:02Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:02Z |
|
dc.date.issued |
2022-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50525
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spokojenost účastníků zdravotnické konference Angis. K této analýze bylo využito kvantitativního šetření pomocí dotazníků. V teoretické části jde o vymezení pojmů z komunikačního mixu, marketingové komunikace ve zdravotnictví, regulace reklamy v českém zdravotnictví a seznámení s celoživotním vzděláváním zdravotnických pracovníků. Nechybí také kapitola o spokojenosti zákazníků. V praktické části je vyhodnocení dotazníkového šetření účastníků konference a zodpovězení zvolených výzkumných otázek. V závěru práce jsou navržena doporučení, která mohou vést k větší spokojenosti účastníků konference. |
|
dc.format |
59 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
konference
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníků
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
healthcare
|
en |
dc.subject |
conferences
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti účastníků zdravotnické konference Angis |
|
dc.title.alternative |
Customers Satisfation analytics on Medical Conference Angis |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of this bachelor's thesis was to analyze customer satisfaction on Angis medical conference. The analyze was processed by a quantitative survey. The theoretical part deals with the definition of concepts from the communication mix, marketing communication in medical environment, advertisement reduce in Czech healthcare and acquaintance with the lifelong education of medical professionals. Thesis also includes a chapter on customer satisfaction. The practical part is the evaluation of the questionnaire survey of conference participants. At the end of the thesis recommendations are proposed that can lead to greater satisfaction of conference participants. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
62612
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account