Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Barešová, Petra
|
|
dc.contributor.author |
Mládková, Pavla
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50652
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingovou komunikaci vybraného fotbalového klubu. Diplomová práce je složena z teoretické a praktické části, přičemž druhá zmíněná je dále členěna na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje poznatky získané pomocí literární rešerše. Cílem analytické části bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace daného fotbalového klubu pomocí vybraných marketingových analýz. Součástí analytické části je také kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření. Výsledky získané z provedených analýz a marketingového výzkumu byly poté využity jako podklady pro projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu. Tento projekt byl poté podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
103 s., přílohy 29 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
fotbalový klub
|
cs |
dc.subject |
fotbal
|
cs |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Football Club
|
en |
dc.subject |
Football
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace vybraného fotbalového klubu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of Selected Football Club |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2022-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on marketing communication of selected football club. The diploma thesis is composed od theoretical and practical part, whereby the second mentioned is further divided into an analytical and a project part. The theoretical part contains basis obtained by means of a literature research. The aim of the analytical part was to analyse the current state of marketing communication of the football club using selected marketing analyses. The analytical part also includes quantitative research in the form of a questionnaire survey. The results obtained from the analyses and marketing research were then used as a basis for the marketing communication project of the selected football club. This project was then subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61840
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account