Integrace smyslově postižených dětí do běžných škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Integrace smyslově postižených dětí do běžných škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Enachescu-Hroncová, Iva
dc.contributor.author Kachmanová, Barbora
dc.date.accessioned 2010-07-16T09:17:36Z
dc.date.available 2010-07-16T09:17:36Z
dc.date.issued 2008-05-28
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5067
dc.description.abstract Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou integrace smyslově postižených dětí do běžných škol. Tato problematika se stala aktuální až po roce 1989 a dnes zaznamenává integrace postižených dětí nejen do běžných škol, ale i do života majoritní společnosti rozvoj. Integrace postižených osob se dostává do podvědomí i těm jedinců, kteří se s postiženými osobami nedostanou do kontaktu. cs
dc.format 60 s., 3 s. příloh cs
dc.format.extent 660235 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject integrace cs
dc.subject smyslově postižené osoby cs
dc.subject kompenzační pomůcky cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject integration en
dc.subject sensory handicap people en
dc.subject compensatory utilities en
dc.subject education en
dc.title Integrace smyslově postižených dětí do běžných škol cs
dc.title.alternative Disabled children integration en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kašpárková, Svatava
dc.date.accepted 2008-06-16
dc.description.abstract-translated The aim of study is to ecquaint readers with the issue of intgration of sensory handicap children to current primary schools. This probleme became actual after 1989 a nowadays integration handicat childre recoreds development not only to current primary schools, but and to majority society live. Integration of handicap children falls into subconscious and that people who don't get in touch with handicap people. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 7916
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C
local.subject zrakově postižené děti cs
local.subject sluchově postižené děti cs
local.subject inkluze cs
local.subject children with visual disabilities en
local.subject hearing impaired children en
local.subject inclusions en


Files in this item

Files Size Format View
kachmanová_2008_bp.pdfBlocked 644.7Kb PDF View/Open
kachmanová_2008_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
kachmanová_2008_op.doc 52Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account