Integrace smyslově postižených dětí do běžných škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Enachescu-Hroncová, Iva
|
|
dc.contributor.author |
Kachmanová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T09:17:36Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T09:17:36Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5067
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou integrace smyslově postižených dětí do běžných škol. Tato problematika se stala aktuální až po roce 1989 a dnes zaznamenává integrace postižených dětí nejen do běžných škol, ale i do života majoritní společnosti rozvoj. Integrace postižených osob se dostává do podvědomí i těm jedinců, kteří se s postiženými osobami nedostanou do kontaktu. |
cs |
dc.format |
60 s., 3 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
660235 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
smyslově postižené osoby
|
cs |
dc.subject |
kompenzační pomůcky
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.subject |
sensory handicap people
|
en |
dc.subject |
compensatory utilities
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Integrace smyslově postižených dětí do běžných škol |
cs |
dc.title.alternative |
Disabled children integration |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kašpárková, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2008-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of study is to ecquaint readers with the issue of intgration of sensory handicap children to current primary schools. This probleme became actual after 1989 a nowadays integration handicat childre recoreds development not only to current primary schools, but and to majority society live. Integration of handicap children falls into subconscious and that people who don't get in touch with handicap people. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
7916
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
local.subject |
zrakově postižené děti
|
cs |
local.subject |
sluchově postižené děti
|
cs |
local.subject |
inkluze
|
cs |
local.subject |
children with visual disabilities
|
en |
local.subject |
hearing impaired children
|
en |
local.subject |
inclusions
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account