Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství
Author: Venený, David
Advisor: Bejtkovský, Jiří
Abstract: Diplomová práce se zabývá zlepšením současného stavu marketingové komunikace vybraného vinařství. Cílem teoretické části diplomové práce bylo vypracování literární rešerše, která se zabývala oblastí marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro vypracování části praktické. Cílem praktické části diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav marketingové komunikace vybraného vinařství. K tomu byl zvolen kvalitativní výzkum pomocí polostandardizovaných interview se zaměstnancem vinařství, kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníkového šetření a vybrané situační marketingové analýzy. Získané výsledky byly použity jako východiska tvorby projektu vedoucího ke zlepšení současného stavu marketingové komunikace ve vybraném vinařství. Navržený projekt byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50730
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Marketing management


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
venený_2022_dp.pdf 3.737Mb PDF View/Open None
venený_2022_op.docx 48.07Kb Unknown View/Open None
venený_2022_vp.docx 41.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account