Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ

Show simple item record

dc.contributor.advisor Novák, Petr
dc.contributor.author Petruška, Marek
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:15Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:15Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/50816
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vymezením základních pojmů procesního řízení a dále rozebírá podstatu jednotlivých kroků v rámci řízení podnikových procesů. Kroky procesního řízení jsou následně aplikovány na konkrétní situaci oddělení péče o zákazníka ve firmě SVĚT PLODŮ. V první fázi dochází k analýze současného stavu procesů. Výstupem jsou namodelované procesy, jejichž výkonnost je vyhodnocena pomocí různých analytických metod, včetně využití naměřených metrik. Tyto výsledky jsou zohledněny při tvorbě návrhů na jejich zefektivnění. Návrhy jsou verifikovány na základě provedené kalkulace vyplývajících úspor a nový stav procesů je znovu namodelován.
dc.format 83
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject řízení podnikových procesů cs
dc.subject proces cs
dc.subject procesní modelování cs
dc.subject procesní analýza cs
dc.subject metriky cs
dc.subject služby cs
dc.subject péče o zákazníka cs
dc.subject business process management en
dc.subject process en
dc.subject process modelling en
dc.subject process analysis en
dc.subject metrics en
dc.subject services en
dc.subject customer care en
dc.title Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ
dc.title.alternative An Analysis of Customer Care Processes and Design of Their Streamlining in the Company Svět Plodů
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Popesko, Boris
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the definition of basic concepts of process management and further construes the nature of individual steps in the business process management. These steps are then applied to the specific situation of the customer care department in the company SVĚT PLODŮ. In the first phase, the current state of processes is analyzed. Outputs are process models, the performance of which is evaluated using various analytical methods, including the utilization of measured metrics. These results are taken into account when creating proposals for their streamlining. The proposals are verified on the basis of the performed calculation of the resulting savings and the new state of the processes is redesigned.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61642
dc.date.submitted 2022-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
petruška_2022_dp.pdf 2.619Mb PDF View/Open None
petruška_2022_op.docx 47.68Kb Unknown View/Open None
petruška_2022_vp.docx 48.37Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account