Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Novák, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Petruška, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:15Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:15Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/50816
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vymezením základních pojmů procesního řízení a dále rozebírá podstatu jednotlivých kroků v rámci řízení podnikových procesů. Kroky procesního řízení jsou následně aplikovány na konkrétní situaci oddělení péče o zákazníka ve firmě SVĚT PLODŮ. V první fázi dochází k analýze současného stavu procesů. Výstupem jsou namodelované procesy, jejichž výkonnost je vyhodnocena pomocí různých analytických metod, včetně využití naměřených metrik. Tyto výsledky jsou zohledněny při tvorbě návrhů na jejich zefektivnění. Návrhy jsou verifikovány na základě provedené kalkulace vyplývajících úspor a nový stav procesů je znovu namodelován. |
|
dc.format |
83 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení podnikových procesů
|
cs |
dc.subject |
proces
|
cs |
dc.subject |
procesní modelování
|
cs |
dc.subject |
procesní analýza
|
cs |
dc.subject |
metriky
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníka
|
cs |
dc.subject |
business process management
|
en |
dc.subject |
process
|
en |
dc.subject |
process modelling
|
en |
dc.subject |
process analysis
|
en |
dc.subject |
metrics
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.title |
Analýza procesů péče o zákazníka a návrh jejich zefektivnění ve firmě SVĚT PLODŮ |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of Customer Care Processes and Design of Their Streamlining in the Company Svět Plodů |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Popesko, Boris |
|
dc.date.accepted |
2022-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the definition of basic concepts of process management and further construes the nature of individual steps in the business process management. These steps are then applied to the specific situation of the customer care department in the company SVĚT PLODŮ. In the first phase, the current state of processes is analyzed. Outputs are process models, the performance of which is evaluated using various analytical methods, including the utilization of measured metrics. These results are taken into account when creating proposals for their streamlining. The proposals are verified on the basis of the performed calculation of the resulting savings and the new state of the processes is redesigned. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
61642
|
|
dc.date.submitted |
2022-05-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account