Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
Author: Tomková, Michaela
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je analýza pozice značky Mikona Auto, s.r.o. V teoretické části je popsán marketingový mix, základní definice týkající se značky, targeting, positioning a branding. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku Mikona Auto. Je zde popsána charakteristika této firmy, její cíle a produktový program. Následovalo provedení vlastního dotazníkového šetření týkající se analýzy pozice téhle značky. Na základě toho jsem výsledky analyzovala a také zpracovala SWOT analýzu a matice. Závěrem této práce je její celkové shrnutí a mé doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/51013
Date: 2022-02-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav ekonomie
Discipline: Ekonomika a management podniku


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
tomková_2022_dp.pdf 2.564Mb PDF View/Open None
tomková_2022_op.docx 48.85Kb Unknown View/Open None
tomková_2022_vp.docx 49.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account