Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Tomková, Michaela
dc.date.accessioned 2022-07-15T09:23:24Z
dc.date.available 2022-07-15T09:23:24Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/51013
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je analýza pozice značky Mikona Auto, s.r.o. V teoretické části je popsán marketingový mix, základní definice týkající se značky, targeting, positioning a branding. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku Mikona Auto. Je zde popsána charakteristika této firmy, její cíle a produktový program. Následovalo provedení vlastního dotazníkového šetření týkající se analýzy pozice téhle značky. Na základě toho jsem výsledky analyzovala a také zpracovala SWOT analýzu a matice. Závěrem této práce je její celkové shrnutí a mé doporučení.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject značka cs
dc.subject hodnota značky cs
dc.subject prvky značky cs
dc.subject positioning cs
dc.subject branding cs
dc.subject targeting cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject STP analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject automobily cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject brand en
dc.subject brand value en
dc.subject brand elements en
dc.subject positioning en
dc.subject branding en
dc.subject targeting en
dc.subject segmentation en
dc.subject STP analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject cars en
dc.title Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of the Brand Position MIKONA Auto, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2022-06-29
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is the analysis of the position of the brand Mikona Auto, s.r.o. The theoretical part describes the marketing mix, basic definitions of the brand, targeting, positioning and branding. The practical part is focused on a specific brand Mikona Auto. It describes the characteristics of this company, its goals and product program. This was followed by an own questionnaire survey analyzing the position of this brand. Based on this, I analyzed the results and also processed a SWOT analysis and matrix chart. The conclusion of this work is its overall summary and my recommendation.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 61699
dc.date.submitted 2022-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
tomková_2022_dp.pdf 2.564Mb PDF View/Open None
tomková_2022_op.docx 48.85Kb Unknown View/Open None
tomková_2022_vp.docx 49.38Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account