Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vrbková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2022-07-15T09:23:28Z |
|
dc.date.available |
2022-07-15T09:23:28Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/51099
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o. Diplomová práce se dělí do tří částí. Cílem teoretické části bylo zpracovat literární rešerši týkající se oblasti marketingové komunikace a následně vytvořit teoretická východiska pro praktickou část. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o. za pomocí vybraných marketingových analýz. Na základě zjištěných výsledků byl vytvořen projekt zaměřený na zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku. Byla rovněž zpracována i časová, nákladová a riziková analýza projektu. |
|
dc.format |
109 s., 5 s. p. (167 075 zn.) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální podnik
|
cs |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Social Enterprise
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace v sociálním podniku MISTKA SEWING, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improvement of Current State of Marketing Communication in the Social Enterprise MISTKA SEWING, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2022-06-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on improving the current state of marketing communication in the social enterprise MISTKA SEWING, s.r.o. The diploma thesis is divided into three parts. The aim of the theoretical part was to process a literature search related to the field of marketing communication and then create a theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part was the analysis of the current state of marketing communication in the social enterprise MISTKA SEWING, s.r.o. using selected marketing analyses. Based on the results, a project was created aimed at improving the current state of marketing communication in the social company. The time, cost and risk analysis of the project was also prepared. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61826
|
|
dc.date.submitted |
2022-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account