Postoje mileniálů vůči environmentální odpovědnosti vybrané firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Postoje mileniálů vůči environmentální odpovědnosti vybrané firmy |
Author: |
Mikulenčáková, Jitka
|
Advisor: |
Štarchoň, Peter
|
Abstract:
|
Diplomová práce je věnována postojům generace mileniálů vůči environmentální odpovědnosti firem, v této práci konkrétně firmy JYSK. Cílem bylo identifikování postoje mileniálů k environmentální odpovědnosti firem, zda je environmentální odpovědnost pro ně důležitá a esenciální a zdali vyhledávají tyto aktivity u svých oblíbených značek, obchodníků a firem, či je to pro ně pouhý marketingový fakt, na který neberou ohled. Teoretická část je věnována pozadí společenské odpovědnosti firem, zejména jaké normy jsou v rámci CSR dostupné a pak je také rozebrána teorie zeleného marketingu a jeho strategie. V další kapitole teoretické části je charakterizována generace mileniálů a poslední kapitola patří metodice. Praktická část již rozebírá environmentální aktivity JYSK a porovnává je s environmentálními aktivitami IKEA. Marketingový výzkum v této práci je rozdělen na část kvalitativní a kvantitativní. Východiska z praktické části jsou úvodní kapitolou projektové části, kde jsou nastíněny hlavní nedostatky environmentálních aktivit a jejich následného komunikování firmou JYSK směrem k zákazníkům. Projektová část obsahuje také návrhy na rozšíření environmentálních aktivit a návrhy na jejich komunikaci směrem k zákazníkům. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/51320
|
Date:
|
2022-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
62240
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account